Relakan Jiwaku Pergi

dbrhjne

Romance Completed 9933

4.9 (101 ratings)

Synopsis

Biasanya perempuan lain, dia takut nak makan sesuatu yang boleh mengemukkan mereka. Tapi Erna mana peduli semua itu. “Yalah… kut nanti Erna dah gemuk, tak takut abang lari cari yang lain?” Giat Fareeq ingin mengusik. “Kalau abang cari lain… Erna pun pandailah cari calon lain jugak. Buat apa nak menempel pada yang tak sudi.” Jawapan memang menyengat habis. Tapi kalau Fareeq betul-betul tinggalkan dirinya, mahu menangsi sebulan tanpa henti. Bukan senang nak jumpa seorang lelaki yang mampu memahami kehendak dan kegilaannya! “Jawapan yang menarik. We wait and see…” Fareeq angkat bahu. Malas nak panjangkan cerita tapi teringin juga hendak menduga.


Rate this story

Share this novel

Hampas Nyiur
2020-01-18 

good

ArmyGirl
2019-12-22 

sebakknya

Purnama Merindu
2019-12-19 

Terbaik wlu ending sedih sgt menangis sya

dbrhjne

5547 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

PUPPY LOVE BUSINESS

ZLKHA

Raisya menyentap tangannya sebelum mengutip bukunya dan memasukkannya ke dalam beg. Dia langsung...

Aku Kembali

Nem Emma

"Excuse me.. Aku dah bagi salam sebelum aku call kau lagi. Tapi tak pandai jawab-jawab. Dah pekak...

SAHABAT SELAMANYA

Sarah Aaisha

Aku membuka emel. Senyuman terukir dibibirku tatkala melihat nama yang tertera di skrin itu. Dia...

Perception Of Love

Zuleyka Aqua

“Sikit pun hal pun nak mintak ganti rugi! Nah! Ambik duit ni pergi bawak besi buruk tu ke...