Siapa itu?

Auni Nusrah

Horror & Thriller Series 1614

5 (6 ratings)

Synopsis

"Urmm Amir.." panggil Adi. "Ha kenapa?" jawab Amir sambil baring dengan mata tertutup. "Tadi..masa kita kat tandas..kau ada dengar apa-apa tak?" tanya Adi tekun melihat Amir.Tiba-tiba Amir membuka mata dan bangun. "Emm...aku ada dengar...perempuan mengilai?.."katanya melihat Adi. "Hah! Aku ingat aku seorang saja dengar..rupanya kau pun.." kata Adi sedikit cuak. "Emm..kau rasa itu betul-betul ke atau hanya khayalan kita je?" Amir mula meremang. "Tak tahulah weh...mungkin itu hanya imaginasi kita mungkin.." jawab Adi untuk sedapkan keadaan.


Rate this story

Share this novel

Amielya Shariman
2020-03-23 

best.tapi cerita nie mcm tergantong..apa yg belaku sapa yg ketok pintu???

Auni Nusrah
2020-03-18 

??????

Hai!rah
2020-03-18  1 Replies

bestt,

Auni Nusrah

24 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

PEJABAT BERHANTU

Miss M

Said angkat panggilan telefon tapi suare die lain. Suare baru bangun tidur… Aku dah mula rase...

BILA MALAM MENJELMA

AJIB

Monte Cristo, New South Wales, Australia Angin sepoi-sepoi bahasa membawa daun-daun kering...

Bisikan Syaitan

Afiqah Iqah

Sikap teruja mahu melihat sendiri dunia syaitan yang penuh kejahatan akhirnya mengundang padah...

HARU BIRU

NANAVELLY

Selepas itu kan bila aku sekeluarga naik kereta untuk balik ke kampung, tak semena-mena hujan...