PERGILAH DIKAU

FIZAH NADMAH

Romance Completed 12328

4.5 (50 ratings)

Synopsis

“Laila, abah baca semua dari awal sampai akhir. Sebab itu abah dan ibu aturkan majlis pertunangan ni. Abah nak Qif bertanggungjawab dengan apa dia dah buat pada Laila, dalam masa yang abah nak Laila kembalikan ingatan dia.” Abah bersuara, ada nada tegasnya. “Abah... untuk apa dia ingat? Sekali dia ingat, Laila adalah orang pertama yang dia akan benci, benci macam mana Laila bencikan dia.” Laila bersuara lirih. Abah dan ibunya didekatinya lalu terus dipeluk kaki kedua-dua orang tuanya.


Rate this story

Share this novel

Arra faera
2020-05-31 

jemput baca karya saya My Kerek Husband tq

syod
2020-03-31 

goof

Ginny
2020-02-03 

Jemputlah baca novel saya ya thank you...

FIZAH NADMAH

8286 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Hanya Seketika

N.A.J

"Aku nak cakap ni kau dengar elok-elok. Kau tahu kan yang kita kahwin pun sebab terpaksa sebab...

alahai, bendul!

nuha_nis19

Aida Nasuha, dulu seorang yang bendul tetapi kini dia penuh muslihat setelah dipermainkan oleh...

BERTEDUH DI BAWAH PELANGI

AZEA LUNA

''Aku tinggalkan kau kerana aku tak mampu menjadi yang baik untuk kau. '' Klise betul ayat ni...

Siapa untuk aku??

shahbad

Tanpa disangka-sangka takdir menemukan Dhia ngan Ikmal atau Mr. Pilot Senteng. Pergaduhan yang...