Gugur

Alfa

Horror & Thriller Completed 9466

4.2 (206 ratings)

Synopsis

"Sial! Mengapa mesti jadi begini! Macammana boleh melekat pulak ni?" jerit Rose lalu melemparkan alat ujian kehamilan itu ke dalam tong sampah.Rose berlari keluar dari bilik air dengan fikiran bercelaru dan riak wajah penuh kegusaran. Rose mulai tidak senang duduk, dia bermundar-mandiri di tengah bilik. Sesekali dilihatnya wajah dan tubuhnya di cermin, terbit bermacam-macam perasaan.


Rate this story

Share this novel

NINA AHMAD
2020-07-07 

Halo, jemput baca novel saya love Monkey

Fauziah Zainal
2020-06-02 

Sumpah ckp best...Rugi la kalau korang x baca cite ni...Awalnya rasa geram,pastu sedih pastu seram pastu happy.Tapi laki tu dpt perempuan tu di alam lain... Kehidupan keluarga yg agak pelik

BABY BOY
2020-04-29 

jemput singgah baca cerita saya n follow saya utk dptkan notification dari saya ya. jemput baca cerita terbaru saya :) ANDAI DIA & DANI

Alfa

8389 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Misteri Rambut Melati

unknown

Di bilik inilah Ayu membunuh diri. Terngiang-ngiang lagi pesanan Ayu menyuruhnya supaya menjaga...

Jangan Baca Novel Ni

Ismi Fa Ismail

Munir bingung. Dia tak tahu nak lakukan apa lagi. Novel itu memang tak dapat dimusnahkan. Lalu...

Bayangan

N.A.J

Darah yang mengalir di kepala aku tidak hiraukan. Aku teruskan menghentak kepala aku di...

BERTEMAN BUNIAN

Miss M

Orang lain dah tidur, dia pula terdengar orang sedang menyangkul tanah, serta orang sedang...