Dia Tersangat Perfect

Mecxira

Romance Series 7040

4.8 (15 ratings)

Synopsis

You don't have to be perfect because you're perfect in my eyes. - Faliq Pertemuan pertama, " Awak, Seluar awak koyak." " Ya Allah... Malunya aku." Takdir bagai membenarkan pertemuan mereka untuk kali kedua apabila pasangan itu bertemu lagi. " Memang cara awak pakai selipar macam tu ke?" " Macam mana?" " Lain sebelah." Bila waktu menyelusuri begitu pantas, pertemuan antara lelaki itu kini membuahkan rasa rindu pada si dara. " Mana dia ni... Biasanya jumpa. Siap aku pakai baju terbalik sebab nak jumpa dia." Apabila paras rupa dibandingkan antara satu sama lain, kini dirasai diri bukan sesempurna orang lain. Tetapi kerana ayat lelaki itu, semestinya menggetarkan hatinya yang kian rapuh perlahan-lahan. " Saya tak perlukan paras rupa untuk mencintai awak, tapi saya perlukan awak untuk mencintai saya." Andai cinta dipupuk, akan ku benarkan seluruh hatiku menjadi milikmu. Maka terjalinlah sebuah perkahwinan di antara mereka berdua. Nak tahu apa yang jadi pada pasangan berdua tu? Nantikan episode Dia tersangat perfect.


Rate this story

Share this novel

Miss Honey
2020-08-10 

Hi semua, jemput baca novel terbaru Honey. Tajuknya Cinta Yang Haram. Nampak menarik? Jom singgah dan baca dulu ^_^.Tq,Honey yakin korang takkan menyesal bila dah baca :)

Noormaliza Binti Abu Bakar
2020-08-09  1 Replies

nak beli ebook

La-lila
2020-08-07 

Hai... Maaf nak tumpang iklan. Jemput baca cerita saya Suami Tanpa Jiwa ye. Terima kasih...

Mecxira

929 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

my flower

Saidatul Ahmad

Alamak,Jodohlahh!!

AIN_

CERITERA RIZMAN

FIZAH

syurga cinta

anggun