ON ATAU OFF?

AJIB

Humor Completed 192

0 (0 ratings)

Synopsis

Exam MUET baru je habis…Lega gila rasa nya..Hmmm..ye la tu..Legalah sangat,padahal final exam belum pun habis lagi..huhu.. Tengah asyik mengelamun,tiba-tiba telefon bimbit canggihku berbunyi…Satu mesej diterima…Lah minah ni rupanya,apa la yang kau nak ni..


Rate this story

Share this novel

AJIB

6023 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

TOLONG

EVA F

“Kalau kau nak tahu, lembu aku tu gila, Jo! Tak boleh nak dibuat korban! Kalau kau jumpa gerenti...

CINTA MERDEKA

@Qalby

Cerita ini mengisahkan bagaimana seorang gadis Melayu yang sekian lama mengabdikan cintanya...

HANTU PUN ADA RASA

ELOSH

Kiah Jezzabel menari zapin sambil menggosok baju di hadapan bilik air. Suaminya, Hans comel...

I LAVA U

gengsterina

ena seorang perempuan yang sempoi bak ang...gadis dari pantai timur...yang tak pernah nak mantang...