OH ITU DIA!

DHIA MARNI

Romance Completed 830

4.9 (36 ratings)

Synopsis

Untuk mendapatkan kepastian atau kesahihan 'benda' tu. Akhirnya aku buat keputusan untuk mendekati saja benda yang aku rasa sebagai 'badan manusia'. "Tapi..betul ke tidak tindakan aku ni? Bertindak sorang-sorang tanpa meminta bantuan terlebih dahulu. Apasal laa hari ni langsung tak ada pulak orang yang nak lalu-lalang kat sungai ni!! Macam berpakat je..." Aku beristighfar dan memohon doa mintak-mintak dijauhkan dari segala musibah! Panik-panik aku pun, aku pergi juga! Peluh dah macam anak sungai dah. Asyik mengalir je dari tadi.


Rate this story

Share this novel

J. Leslie
2018-06-07 

^_^

shah
2018-04-01 

sedih..

Su Samad
2018-01-28 

besttt sgttt

DHIA MARNI

6176 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Gengster Itu Aku Punya

MRYH

Dia Jahat. Dia samseng. Dia annoying. Dia selfish. Dia gengster. Tapi, dia aku punya. Ayna...

THE BARISTA

Deebamanja

"You seem to know a lot, Mr....." "My name is Nine." "Nine? You mean like number nine? Like one,...

RASA

FIZAH NADMAH

Kerana rasa Gula Melaka itu telah menyatukan hati kita berdua.

BERTEMU KAMU DI RUANG SEPI

DHIA MARNI

Diari bewarna merah jambu itu dibuka dengan rasa debaran di hati. Helaian demi helaian diselaknya....