Ye, aku Psiko.

Liyyaa

Crime Series 539

4.7 (3 ratings)

Synopsis

"Lissa, dah hampir setahun kan kita kat sini? Rase macam kejap je. Kadang-kadang teringat masa lalu." Kata Rin. "Lebih baik tak payah ingat. Tak bawa keuntungan pun." Jawab Arissa. "Kenapa kau x suka sangat dengan tempat tu? Aku rase ok je. Tiba-tiba je mase tu kau cakap nak pindah. Xnak duduk situ lagi. Asal?" Rin melihat ke arah Arissa. "Sebab tempat tu tak sesuai untuk kita. Banyak kes berlaku. Takut tak selamat pulak." "Betul jugak tu. Pelik lah sebab tiba-tiba je berlaku pembunuhan. Kalau sorang ok lagi. Tapi ni ramai." Rin membalas. Arissa merenung ke dalam mata Rin. Sambil mengeluh. "Janji dengan aku." "Ha?" "Janji dengan aku yang kau takkan tinggal kan aku. Takkan biarkan aku sendirian. Aku dah takde siapa-siapa lagi dah. Aku cuma ada kau je. So, stay dengan aku. And.... just trust me."kata Arissa.


Rate this story

Share this novel

Queen Nina
2020-10-04 

Assalamualaikum bg readers yg suka novel genre crime, action and love jemput baca novel saya, INSPEKTOR LAILA

ACHIK
2020-01-24  1 Replies

Do the best ! btw baca novel achik juga,DENDAM CINTA ! Tq

Liyyaa

12 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

BULAN

IZAZA HAG

SINDIKET

NADYA NADINE

BUNUH

Hilmi Kemi

Mafia Dari Neraka

SyaRaf