Kerna Dia

anonymouse

Romance Completed 1547

4.3 (33 ratings)

Synopsis

Saya akan berpindah lagi. Kenyataan itu jelas buat aku terkejut. Langkahku turut terhenti. Aku tunduk memandang tanah. Ayah saya dah buat keputusan sehari lepas. Sebab tu lah saya datang semalam. Gara-gara merajuk konon. Tapi ia tak membawa maksud apa-apa pun. Ujarnya dengan senyuman tawar. Aku mendongak melihatnya. Entah mengapa hatiku tiba-tiba berat nak lepaskan dia pergi. Hei! Asal dengan aku ni? Teruk! Teruk!


Rate this story

Share this novel

Q.U.E.E.N
2018-06-06 

sorry. Lets read my first novel 'TENGKU HANNAH NAURA

Nurul Athirah
2018-02-01 

comel la cita ni

shah
2017-09-30 

Sweet

anonymouse

8671 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

QUEEN hati Mr.Badass

belacquaVel

"Tuan Bos patutnya bersyukur sebab saya sanggup jadi pak sanggup nak tolong Tuan Bos jadi PA Tuan...

Sepasang Jiwa

perintis waktu

kita selalu menang ke atas ego tetapi selalu kalah dengan kejujuran dan kita juga sepasang jiwa...

HTYT (Hanya Tuhan Yang Tahu)

EYKA ZULEYKA

Malam itu bas kami di sambut oleh pelajar mutah. “Ahlan wa sahlan saya ucapkan kepada ikhwah dan...

SEBUAH KEREDHAAN

AJIB

Saat mata aku celikkan subuh itu. Aku melihat Pusat Perubatan Islam itu tampak begitu suram. Aku...