PERMYSURIKU

ADITRISNA

Romance Completed 909

4.8 (19 ratings)

Synopsis

“Aishah, petang nanti awak siap cantik-cantik, mama nak ajak awak pergi shopping.” Perintah Ikmal pada Aishah melaluui talipon. Sebuah talipon bimbit sudah diberikan pada Aishah supaya senang untuk dihubungi. Bukannya beri terus, cuma dipinjamkan sahaja sehingga semua kerja selesai. Dah minta bayaran tinggi, takkan talipon pun dia yang hendak kena belikan. Hendak harap Aishah beli sendiri,huh.. kedekut nak mampus. “Nak shopping? Kat mana?” “Mana-mama jelah. Ikut sajalah nanti. Banyak songehlah awak ni.” Marah Ikmal lagi. “Pukul berapa?” Tanya Aishah pula inginkan kepastian. “Lebih kurang pukul tiga nanti saya datang. Jangan lambat pula, asyik terhegeh-hegeh pula nanti.” Tak habis-habis Ikmal mencemuhnya. Sabar sajalah Aishah, dah awak tu makan gaji..


Rate this story

Share this novel

Q.U.E.E.N
2018-06-07 

sorry. Lets read my first novel 'TENGKU HANNAH NAURA'

Nurraina
2017-12-23 

Bestt

aleesya
2017-06-16 

God job !!!!!

ADITRISNA

6176 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Jurnal Hati

Sept2hree

Terperanjat gila bila ada seseorang berdiri dekat meja Jiji dan duk perhatikan aku. Yang dia ni...

DON'T WORRY! CINTAKU ADA PADAMU

Dira Dinira

"Sayang abang tidaklah semulia Rasulluh" "Abang sayang juga tidaklah sehebat Siti...

Ruang Rindu

NANAVELLY

Tengah aku syok membasuh pinggan mangkuk kat singki ni, tiba tiba ada makhluk yang merangkul...

Separuh Aku

Rose Mary

Ziyad dan Arnani,persahabatan selama 10 tahun mereka begitu kukuh. Ziyad menganggap Arnani...