Roomate

Aremieroul Akim

Horror & Thriller Completed 5281

4.8 (407 ratings)

Synopsis

Tubuh Syafiq tiba-tiba menggigil kesejukan. Dia yang duduk di sebelah Alif menjarak kan sedikit jarak nya itu. Alif yang dari tadi diam mula mengangkat wajahnya seperti bersedia untuk mengatakan sesuatu. "Tadi aku pergi dekat tempat kejadian tu Syafiq." Kata Alif perlahan. "Whatttt? Kau pergi dekat tempat tu Alif? Kau dah gila ke apa?" Kata Syafiq terkejut mendengar kata-kata Alif. Alif kembali mendiamkan dirinya. Dia merenung ke luar jendela. Dari riak wajahnya, dia kelihatan runsing. Mukanya sedikit pucat, bibirnya sedikit kekeringan.


Rate this story

Share this novel

MARJINAL90
2019-11-03 

Sangat menarik

LIZLI V.
2019-09-02 

Hai saya nak bagitau yg cerita anda memang best. Salam dari saya. Jangan lupa pula baca cerita saya ye. #Terima Hati ini

i am yuni
2019-03-03 

best sgt dan cerita dia buatkan sy menangis...sedih gilerrrr

Aremieroul Akim

8625 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Kembara Enam Sahabat

kasyafmahmud

Cerita ini adalah apa yang aku share dekat FS. Jadi, korang boleh baca kat sini, cuma lambat sikit...

Gangguan

Miss Shaa

Gangguan malam tu buat aku tak boleh tidur.

DUNIA KHAYALAN

FIZAH

Darah membuak-buak keluar daripada tubuh dan mulut Ninang. Hanafy terpana. Dahinya mula berpeluh....

Dendam!

makcik kepoh

Cinta antara dua darjat ,Berbeza latar belakang seorang dari hulu kampung. Seorang lagi dari bandar...