Aku Terima

Wanda

Drama Series 15405
5
(121 ratings)

Synopsis

Dalam hidup ni kau jangan mengeluh dengan fizikal yang tuhan dah kurniakan kau..Kau kurang upayakah,miskinkah,hidup sebatang kara,hodoh..Jangan menyalahkan takdir kau.Kau tau apa sebab? Inilah yang menguji kau dalam hidup ni..Orang kadang-kadang nak cari jodoh berdasarkan paras rupa.Ingat,kalau kau salahkan Tuhan sebab dia bagi kau wajah yang tak seberapa,kau yang salah.Sebab kekurangan kau tulah yang akan membantu kau mencari pasangan hidup yang ikhlas dan baik. Dan ingat,kecantikan atau ketampanan seseorang jangan terlalu menilai dari segi luaran.Cantik dan tampan mereka terselindung di balik hati yang suci dan bersih.


Share this novel

Rate this story


Comments

Cik Yanty
2023-09-22  1 Replies

lama x update...ke sy yg terlepas pandang sis

saramijie
2023-06-30  1 Replies

Wah wunna dah makin bersemangat..macam tulah..lantak lah siapa yg msg awk tu..yg penting skang awk dah bebas..anggap je lah redza tu kawan je..

saramijie
2023-06-28  1 Replies

Betul tu wunna..lps ni jgn mudah2 ingt org nak jatuh cinta kat awk…tak semstinya org baik dgn kita dia cintakan kt..anggap je lah semua org yg baik dgn awk tu kawan..awak ficus je kat diri awk..majukan diri awk..

Wanda

58 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience