HARU BIRU

NANAVELLY

Horror & Thriller Completed 523

4.4 (7 ratings)

Synopsis

Selepas itu kan bila aku sekeluarga naik kereta untuk balik ke kampung, tak semena-mena hujan berhenti…aku waktu tu dah rasa pelik semacam je…sepanjang perjalanan ke kampung, kitaorang semua senyap melayan perasaan masing-masing, dahlah kereta, lori dan motor takde langsung kat jalan raya waktu ‘on the way’ aku dan keluarga aku balik kampung. Aku perasan mata abang aku dan ayah aku melilau macam tak senang duduk je. Sampai je kat kampung, aku takut dah, pasal lampu kat rumah atuk aku terbuka, sedangkan takde orang pun kat rumah tu.


Rate this story

Share this novel

NINA
2018-06-04 

NINA

NANAVELLY

10644 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

APA ADA PADA FOTO

AJIB

KISAH HANTU DI RESTORAN

ACONG

vampire brother

Jonghyun Kim

pejabat lama

Lydia Dia