Jodoh Yang Aku Tunggu

jaja_holla

Romance Completed 1416

4.8 (14 ratings)

Synopsis

"Ish, kau nikan.. tak habis2 kacau aku tau... aku sepak muka kau japgi.. patah gigi kau satu2... mana!!?? balas Adam. Walaupun malas tetapi tetap juga dia melayan. Tidak sampai beberapa minit gadis itu memandang ke arah Adam. " Eh?? macam familiar je muka mamat nih?? macam pernah nampak.. tapi kat mana eh?? dalam diam otak dia ligat memikir. "Ya Allah!! ni bukan budak bangang dalam dewan ritu ke... dah 4 tahun jumpa balik.. ni bukan jodoh... ni ajak gaduh.. "Hmmm, nasib tak baiklah harini..." rungut Isya sendiri. Lain pula bagi Adam, melihat Isya mencari barang sahaja sudah buatkan dia tersenyum. Bukan apa, dia geram melihat kecomelan Isya. ################################ **Sory kalau cerita ni kurang menarik, tetapi saya akan berusaha memikirkan idea2 yang lebih kreatif untuk dimasukkan ke dalam novel ini.. Ouh untuk pengetahuan ini adalah kali pertama saya membuat novel ini... so apa2 pun kalau banyak yg salah maafkan lah saya ya.. keep enjoy reading my novel.. n rate the story** Love from me ~Jaja


Rate this story

Share this novel

Nur Anis Einayrus
2018-10-19 

best giler citer nm

liyana
2018-10-08  1 Replies

best cerita ni..bila nak buat cerita mcm ni lagi

jaja_holla

18 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SUDIKAH KAU

HAZIF HMD

Aik? Kenapa muka dia kelihatan gelisah semacam je ni? “ A..aku.. aku.. aku nampak...

One Fine Day

Tuliputih

Jodoh pertemuan telah di tetapkan.. Hanya kerana peristiwa hitam itu,mereka di satukan dalam ikatan...

PLAYBOY ITU AKU PUNYA!

Miss Mhaw

alya seorang anak pembantu rumah terpaksa mengahwini seorang playboy iaitu anak majikannya sendiri,...

cinta ladang

orenjingga

ayrin -seorang gadis luar biasa yang sentiasa merendah diri dengan keadaan sekeliling.seorang yang...