NENEK KEBAYAN

MISS M

Horror & Thriller Completed 6590

4.7 (28 ratings)

Synopsis

"Aku rasa, ini nenek kebayan yang mak kita cerita tu. Jom kita balik cepat," Hashim berbisik kepada rakan-rakannya sambil mata mengawasi gerak-geri nenek yang mencurigakan itu. Perlahan-lahan mereka menapak ke belakang. Tetapi nenek itu pun ikut sama melompat setakuk. Nenek itu cuba menghalang laluan mereka. "Nak ke mana tu? Jangan nak lari, dah malam ni. Mari balik rumah nenek! Jangan degil! Kalau lari, nenek kejar!" Ugut nenek kebayang itu sambil menyeringai.


Rate this story

Share this novel

HassanMikael
2020-07-10 

Jangan lupa baca Novel saya! tq hehe

LIZLI V.
2019-08-28 

Best citer ni. Jangan lupa singgah pulak ke wall saya. Ada novel baru saya #TERIMA HATI INI

Mohd Izlan
2019-07-22 

best blh tahan

MISS M

8388 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Sesat

Zizan

SESAT - mengisahkan sekumpulan pelajar universiti yang merancang untuk bercuti sambil membuat...

Minyak Dagu Aku!

angelhorn

Mawar terkenal dengan wajah yang cantik, sopan santun dan sikap mudah mesra menjadi bualan orang...

Bukan aku yang menganggu!

Fatizahr

Kisah yg masih segar kerana baru dipetik beberapa bulan yang lalu... Lain kali, datang tempat orang...

KITA KONGSI

EVA F

“Bomoh kat kawasan aku ler. Hari tu kau mintak tolong aku selesaikan masalah kau an. Ni aku...