AKANKAH MUNGKIN

DD WAHAB

Humor Completed 751

4.7 (17 ratings)

Synopsis

“Ini biodata lelaki tu. kalau Ayla nak tahu lebih lanjut, Ayla boleh je call no yang dia bagi nie.” Ujar Puan Zaiton sambil tersenyum bahagia. Misinya kali nie adalah untuk menyatukan anak sulungnya dengan lelaki pilihannya. Dan semestinya, misi tersebut perlu Berjaya. Eh kejap, bukan perlu. Wajib. Ya! WAJIB!


Rate this story

Share this novel

ayuni
2020-01-27 

wah ... lawak juga... best... kalau panjangkan lagi bab kena dating 100 kali tu lagi bast.. tahniah ..

ainRAZAK
2018-03-12 

haha..akankah mugkin buat aku glak skan.. klaka glerrr.. mmg besttt

Syuhada Rusli
2018-01-21 

besttt

DD WAHAB

6255 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Cheer Up !

kaydee

Kadang kadang setiap insan akan merasakan hidup ini tidak adil. Mengapa mereka medapat lebih dan...

KIRI DAN KANAN

MIRA KAZAR

Aku kau dan dia, kami bertiga berada dalam situasi yang diibaratkan madu di tangan kananmu, racun...

HANTU PUN ADA RASA

ELOSH

Kiah Jezzabel menari zapin sambil menggosok baju di hadapan bilik air. Suaminya, Hans comel...

IKHLAS

IZAZA HAG

Semua orang tahu kat dalam dunia ni kau berkongsi hidup denga macam-macam hidupan dan benda...