NJ. Ini Kisah Kita.

Sm.mh (Tulip Haura)

Romance Series 165560
4.9
(2596 ratings)

Synopsis

NJ. Ini Kisah Kita. Macam mana kita bermula? Bermula dari dua kehidupan yang berbeza, tapi dipertemukan dalam satu perkenalan kecil dan kisah 'kita' pun bermula. NJ? tu short from nama aku ke nama kau? - Nuh Tak kisah la mana-mana pun.. Nak guna nama tu, guna jelah! - Nia So, barang-barang ni aku punya lah kan? sebab ada tulis NJ. Nama aku NJ- Nuh Hish.. ni saya punya lah. Jangan pandai-pandai nak sentuh barang saya atau nak ambil barang saya.. saya tak sukalah! - Nia. Tadi kau kata tak kisah! - Nuh Itu kisah mereka. Bermula dari zaman Nia comot hinggalah Nia berubah jadi cantik. Bab kata Nuh; Ni.. Nia, si itik hodoh dulu kan? Wow.. sekarang dah bertukar jadi Swan - Nuh Mulut tu memang dari dulu, tak pernah ada insurans kan? Kalau saya dah bertukar jadi Swan pun, ada saya ganggu hidup awak ke? tak ada kan? - Nia Memang lah tak. Tapi..... rasa macam rugi lah pulak kalau biar Swan ni terbiar sorang-sorang kat sini - Nuh Huh, whatever! - Nia Gaduh dan gaduh. Itu rutin dan hobi Nuh Jazmin dan Nia Jasmine. Tiba-tiba mereka terperangkap dalam 'satu kisah' untuk mereka terus kekal bersama. Status asal Nuh itu cuma abang angkat dan Nia itu adik angkat. Tapi bila status tu bertukar Nuh jadi cikgu dan Nia jadi pelajar, Nia mula rasa Nuh akan mengharubirukan hidupnya. Dalam benci dan geram bermukim di dada, sekali lagi status itu berubah, sekelip mata Nuh itu suaminya dan Nia jadi Isterinya.. makin bertambah haru hidup Nia.. ~Cuma satu kisah. Kisah kau dan aku!~


Share this novel

Rate this story


Comments

Stella
2024-03-06 

Best..cerita sabahan

ACU
2024-03-05 

thanks update

Mia Zara
2024-03-05 

tq update

Sm.mh (Tulip Haura)

1032 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience