Terhimpit Dalam Kalbu

Fathia

Romance Series 2980

4.3 (4 ratings)

Synopsis

Hati yang mekar penuh dengan cinta setelah satu tragis menimpa diri Deana. "Saya nak kahwin dengan awak."~Deana Ariana "Semestinya.. saya akan kahwin dengan awak."~Aziezi Aryad Namun apa yang berlaku sekiranya suami yang tercinta mengkhianati tanpa merasa belas kasihan. "Sampai bila awak nak simpan saya macam ni? Kalau awak benci saya.. jangan seksa saya macam dekat neraka!"~Deana Ariana. "Kau dengar sini baik-baik.. kau tu cuma layak jadi orang suruhan aku ja!! Kalau kau tak nak kebulur.. kau kena dengar cakap aku."~Aziezi Aryad. Hari demi hari satu per satu Deana mengetahui tentang suaminya.. dia mula curiga akan sesuatu.. dia mencari sebab mengapa Aziezi selalu membencinya. Namun apa yang berlaku sekiranya Aziezi yang berhati keras itu telah jatuh hati kepada Deana. "Maafkan saya kerana saya tak dapat maafkan kesilapan awak.. awak dah gadai maruah saya."~Deana Ariana Apa yang berlaku seterusnya?? Bacalah karya Fathia.. "Sedetik nafasku rasa terperit di hati" Genre: Cinta Konflik


Rate this story

Share this novel

Miss Honey
2020-09-07 

Hai semua, jemput baca novel terbaru Honey. Tajuknya Cinta Yang Haram. Nampak menarik? Jom singgah dan baca dulu ^_^. Tq, Honey yakin korang takkan menyesal bila dah baca :)

afrina0891
2020-09-05 

best novel awak

Fathia

26 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

RAHSIA

SKAR JEN

Sorry but I love you!

kokomochi

Cinta ENCIK PENGGODA

Queen Nina

Why me?

FloraLisya