MELAWAN EGOMU...

ADAM TEJA

Horror & Thriller Completed 4895

4.7 (31 ratings)

Synopsis

Aku mendukung Faez keluar bilik. Puas aku memujuk Faez tapi dia masih menangis. Mungkin Faez lapar. Langkah kaki ku halakan ke arah tangga. “Kau ni bila nak keluar dari rumah ni? Semak betul aku dengan kau. Tak habis-habis nak menyemak dalam hidup aku.” Langkah kakiku terhenti. Berombak dadaku menahan amarah. Ya aku marah, geram dan aku sangat tertekan. Aku rasa macam nak menjerit sepuas hati. Memang aku nak pergi tapi Harriz tak bagi aku bawak Faez. Aku memandang wajah Faez yang masih menangis. Sebab Faez lah aku masih terperangkap dalam rumah yang dah macam neraka ni. Aku mengangkat Faez tinggi-tinggi dan melemparkannya ke bawah. Tergolek-golek Faez jatuh dari tangga. Aku tersenyum. Aku gembira. Aku rasa puas. Bila Faez dah tak ada aku bebas. Berdekah-dekah aku ketawa. “Sebab kau lah aku tak boleh pergi dari sini. Padan muka kau. Hahaha…”


Rate this story

Share this novel

Isara
2020-04-24 

short and meaningful..buat aku nangis dah...

ACHIK
2019-08-24 

jemput baca novel achik "HATI YANG TELAH KAU CURI",tq

lina mohamed
2019-08-20 

cerita yg bagus. lain dr yg lain. kahwin cinta sama cinta pun bercerai kan. ni kan pula kahwin paksa.

ADAM TEJA

8389 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

LAGI-LAGI HANTU

G. Han

Kaki saya terasa sakit masa berlari ketakutan. Akhirnya kami sampai juga dirumah masing-masing...

KNOCK! KNOCK!

NAFFA AMREH

Mia pergi semula ke chat ' unknown ' iaitu orang yang hantar link itu. Mia kaku. Di...

Misteri Rumah Bercat Hijau

Iman Fadia

Mereka mula melangkah ke bilik masing-masing. Baru beberapa tapak melangkah sekali lagi bunyi kuat...

Sumpahan Pengemis Tua

Salleh Kausari

"Kita cuba jalan dulu. Mungkin boleh nampak jalan besar." Ammar cari idea. Mereka berjalan dan...