Deria Keenam

Argas Syam

Horror & Thriller Completed 546

3.4 (5 ratings)

Synopsis

"amoi !!. amoi!" kuat jeritan ayah sampai ke sawah dengar .. Satu family kami cari mana amoi berada tetiba pak budi datang "pak .. ada apa ni .. kenapa ?" "kamu tolong cari anak aku si amoi tu hilang . tetiba je .. " kata ayah dengan nada yg cemas dan berpeluh .. dah satu rumah kami check tetap tak ada .. kecualii ... . . .


Rate this story

Share this novel

NINA
2018-08-28 

NINA

Argas Syam

6151 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Sumpahan Gadis Bercermin Mata

Mistikus

'Tak nak selimutkan' desis dalam hati sambil menjeling suaminya yang nyenyak tidur di...

Kawan Aku Hantu

Mistikus

"Wei, sakitla. Yang kau cucuk-cucuk tu siapa suruh? Tapi entah lah, hantu kot yang cekik aku...

DUNIA GELAP

SCAR JEN

“The thing I find really scary about ghosts and demons is that you don’t really know what they...

Santau 2

N.A.J

"Babi!!! Hang apahal sial!!! Bodoh! Jantan tak guna!!" Aku menjerit maki hamun dia sambil menangis....