GF KU GANGSTER

AFFANERMA

Romance Completed 1699

4.5 (30 ratings)

Synopsis

“Kau dengan Zara sama je. Brutal! Zara tu memang tak layak la dengan aku, kau tahu tak?!” jerit Johan dengan lantang. “Kalau ye pun Zara tu brutal, kenapa kau tetap nak tunang dengan dia dulu?!” Johan mula menunduk. “Aku fikirkan lepas kami tunang, dia akan berubah jadi lebih lemah-lembut. Rupanya aku silap. Aku..” “Kau takkan dapat ubah dia, Johan !” celah Fairul tanpa sempat Johan menyambung kata-katanya. “Walaupun Zara tu nampak brutal, tapi dia tu baik, ada perasaan! Bukan macam kau! Berlagak je lebih! Selama ni kau buta agaknya! Tak dapat nilai Zara betul-betul! Menyesal aku sokong dia bertunang dengan kau dulu!” Fairul benar-benar marah mendengar alasan dari mulut Johan . Tanpa banyak bicara lagi, Fairul pun melangkah pergi dengan hati yang sebal.


Rate this story

Share this novel

Ginny
2020-01-29 

Jemput baca novel saya yang bertajuk LILY.Ada kisah percintaan romantik dan cabaran.Tlg lah support novel saya sebagai penulis baru.Hope you read my novel.

LIZLI V.
2019-09-03 

Best. Tahniah kepada penulis. Baca plk novel saya kalau ada masa ye #TerimaHatiIni

SyiRa SaZini
2019-03-14 

bestt

AFFANERMA

6162 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SAYANG MESTI DILUAH

HYERA

Mungkin kali ini merupakan ikhtiar terakhir usaha pihak Quraisy untuk menghentikan dakwah...

DALAM HENING HATI

AIN YUNNI

“Tidurlah Amira sayang. Semoga mimpikan abang Hazimi awak tu. Nanti kalau jumpa dia dalam mimpi...

BILA DIA JODOHKU

cikmina

Anissa ialah seorg pelajar yang pendiam dan pintar...ramai yg meminatinya... "anis..tunggu...

Satu Ingatan Cinta

Zul Zainal

Aiman selalu bermimpi tentang seorang wanita yang ingin mengatakan sesuatu kepada dia. Siapakah...