Takdir Cinta

N.A.J

Humor Completed 1396

4.8 (45 ratings)

Synopsis

"Jadi... awak dah tahu lama yang kita suami isteri?" Tanya qila. Selepas makan malam nazirul mengajak qila masuk kedalam biliknya untuk membincangkan hal mereka suami isteri. Walaupun pada mulanya qila taknak dia diugut untuk dicium oleh nazirul. Barulah dia bersetuju untuk mengekori nazirul masuk ke biliknya. "No... abang pun tak tahu, dan abang baru tahu tengah hari tadi itu pun. Mummy yang bagitahu, dia nampak cincin nikah yang abang bagi dekat qila tu.. plus nama qila puteri syaqila.. sama dengan nama yang abang sebutkan semasa akad nikah dulu." Terang nazirul. "Okay... so sekarang ni macam mana? Awak nak teruskan ke perkahwinan ni atau bercerai?" Tanya qila serious.


Rate this story

Share this novel

Salina Mohd Seh
2019-01-31 

besttttt

nurinhanii
2018-12-25 

bestt sangatt

ery
2018-07-28 

best..walaupon jln cite pendek..

N.A.J

6150 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Cinta Monyet

REEDI

Salam Wei! Wan naper ko dah tak tegur aku lagik?? Ko marah pada aku erk? Kenapa ko dah lain skang??...

Nasi Dagang Untuk Dia

Basiron

"Berbunga-bunga hati kecilku kerana dia menerima makanan yang aku belikan dengan baik. Aduh, memang...

Meon Love Moon

Missy A

"Jom, ikut aku!" kata Meon memberi arahan. Moon terpaksa ikut kerana Meon masih menarik rambutnya....

Babysitter Yang Terbaik

Zawanah

" umm, babysitter? " jawab ku dengan tidak pasti. Harap-harap lah mama aku ni tak marah. Aku bukan...