Sesalan

NurShaza

Other Completed 26589
4.9
(184 ratings)

Synopsis

"Bagus betul betina macam kau ni kan... bergaduh dengan suami melarikan diri bersama jantan lain..." Syakila yang baru sahaja sampai di halaman rumah terus Haidan melempar dengan kata-kata makiannya. "Kenapa abang pedulikan saya?" sinis suara Syakila bertanya kepada Haidan. Hairil, Haisya dan Haira hanya berdiri di belakang tubuh ibunya. "Wah sudah semakin kurang ajar kau, ya." Haidan ketawa sinis. "Aku ni baiklah jugak lagi. Ada hati dan perut. Kau tu masih isteri aku. Jangan kau lupa status kau tu."


Share this novel

Rate this story


Comments

Azarina123
2021-06-21 

hu

padi kartini
2021-01-20 

Terbaek.. Itulah namanya manusia.. Semasa memiliki tidak menghargai malah mengeji. Bila ia dah pergi, baru terhegeh2 nak menghargai. Penyesalan yg takde nya lagi. Ambilah pengajaran.. Tahniah author.

Deleted Account
2019-10-14 

Terima kasih semua yang sudi membaca. Mari follow saya dan baca cerita baru rekaan saya??

NurShaza

15106 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience