Belaian Jiwa

A. ZLKHA

Romance Completed 788

4.8 (9 ratings)

Synopsis

"Senang2 kau perempuan. Gunakan aku. Kau pikir aku sapa ? Aku da pasang spy. Ikut ke mana kau pergi. Macam ni kau nak jadi pedamping hidup aku buat selamanya. Pergi mampus lah. Perempuan tak sedar diuntung. Aku ingat kau setia, ini apa kau buat ? Kau main kayu tiga belakang aku. Aku SUAMI kau tahu tak ? Mulai dari hari ini, aku ceraikan kau talak tiga. Kau dengar tak ?" Terjengil biji mata Puan Khadijah. Pelbagai soalan yang berlegar2 di minda nya. Sejak bila dia kawin ? Dekat mana ? Da bape tahun ? Sapa walinya ?


Rate this story

Share this novel

msrRabbit
2018-06-17 

best;-)Chaiyo!!Check my story"my pyscho love"

Mr Nysareyoul
2016-11-06 

bnyk skip2 la cite.. sakit pale nak hadam

dbrhjne
2016-09-22 

best tpi bab 8 tu knpe dia kata "kirim salam takziah"?

A. ZLKHA

6186 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Demi Ajai

Khalil Zaini

Oh, kamulah Ajai. Yang mendapat keputusan 5A dalam UPSR.. 4A 1B, dengan pantas Ajai memangkah....

Mungkin Ini Jalanku

DS Mira

"Aku tak nak tengok muka kau lagi faham!!!!" "Papa jangan buat Mairah macam ni, Mairah minta maaf...

PILIHAN ABADI

Didiey Nash

“Mak dengan abah dah berbincang dan kami bersetuju untuk nikahkan kau hujung bulan 3, tahun...

Hakikatnya Cinta

Dhia Eiyla

"Eh, yang mana satu pengantin ni? banyak benar tangan yang berinai ni.." kata kak Ros...