KUASA GADIS

EVE.FREDO

Humor Completed 641

4.7 (22 ratings)

Synopsis

"Tengok,sesi persekolahan dah habis. Mesti Ikhwan tunggu kat rumah." Kata Salina. Qaisha mengalah. "Yelah... Kakak,Al nak balik." Dia bangun lalu bersalaman dengan kakaknya. Dia menuju ke pintu lalu terbang ke rumahnya. Salina mengeluh perlahan seraya menutup pintu. Qaisha memasuki rumah melalui tingkap yang terbuka di bilik Ikhwan. "Fuhh... Nasib baik takde siapa kat sini." Ujarnya perlahan. Dia duduk di atas katil sambil itu membuka tudung. Dia mencampakkan ke kerusi. Namun,sasarannya tidak mengena. "Amboi,campak je dekat abang,ya?" Soal Ikhwan. Gulp! Abang?


Rate this story

Share this novel

Amylia Adam
2018-09-26 

best nyeeeee

Marisha Shasha
2017-10-16 

best jugk ceritanye ...terbaik arr??

Guest User
2017-01-18 

Nk buat cite ala2 boboiboy lah ni ? hahaha bravo kipidap baguih imaginasi awak hm

EVE.FREDO

6150 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SELIMUT HATI

PANGERAN CINTA

Pagi jumaat yang indah, fikrahku tergugat lantaran sebuah persoalan. Terkedu seketika. Tidak...

Kisah Maharani

Hanna

Dari jauh Maharani dah tersengih-sengih, cover line terlambat la tue..Izzatie dan Nadzirah dah...

Putera Highschool vs Puteri Highschool

Nana Azmie

"Kau ni apasal weh? Ingat kau tu anak Tan Sri kau tu dah cukup bagus lah ? sedar tak yang Tan Sri...

Destinasi Gergasi

Pixie

"Noor." Aku memanggil namanya apabila melihat langkah kakinya menuju ke bilikku. Alangkah...