DUNIA

Muimbina Abdullah

Fantasy Completed 829

5 (22 ratings)

Synopsis

mengisahkan tentang seorang pelajar sekolah tingkatan 3 yang terperangkap dalam sebuah dunia . Tetapi dunia ini bukan sebuah dunia yang biasa , ini adalah dunia ... Nak tahu dunia apa , saksikan kisah ini . ^_^


Rate this story

Share this novel

Muimbina Abdullah
2018-03-25 

Assalamualaikum , akhirnya cerita ini tamat , maaflah , ending tak seronok . Siapa yang dapat baca cerita ini sampai habis memang hebat kerana gaya penulisan dalam buku ini kurang menarik , mesti ramai yang skip baca , siapa yang tak skip baca , aku ucap tahniah , hebatlah pembaca yang dapat habiskan novel ini , sapa je yang tak skip langsung cerita ni sampai habis boleh komen , ok . Bacalah cerita aku yang lain juga .

Nikka
2018-02-17  1 Replies

kenapa cerita ni berhenti macam tu je....please sambung

Muimbina Abdullah
2018-02-16 

Sofea Tyka , sambungan dia x best sangat lah , tapi aku harap kau suka , esok aku publish

Muimbina Abdullah

80 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Pedang Olin

Sophia Shah

blingker till jannah

nur amira zhafirah

MAUT

SAKINAH MAWADDAH

Ektaktos

LiahSsi