Untuk Cinta

syafasuha

Romance Series 660

4.9 (18 ratings)

Synopsis

Kerana diam dialah yang buat aku merana untuk kali kedua. Lelaki yang aku sangkakan beri kebahagiaan namun sebaliknya luka yang dipulangkan. TENGKU QALIF IRFAN lelaki yang menjadi idaman para gadis. Namun pintu hatinya telah tertutup pada wanita diluar sana kerana cintanya pada Arwah Isterinya begitu dalam sehingga tidak mampu melupakannya. FATIN ARISSA yang hadir didalam hidupnya sedikit sebanyak membuat diri Tengku Qalif terubat rindunya pada Arwah Isteri kerana wajah Fatin Arissa yang saling tak tumpah seperti Arwah Isteri. Tindakan tergesa Tengku Qalif Irfan memperisterikan Fatin Arissa telah menimbulkan pelbagai pertanyaan diruang fikiran Fatin Arissa. "Bakal ibu kepada Aisha... awak nak ke jadi calonnya?"-TENGKU QALIF IRFAN "Biar betul Encik Qalif ni? Mabuk minum ketum ke apa, tiba-tiba nak jadikan aku calon isteri dia."-FATIN ARISSA "Awak kena percayakan saya sebagai kawan awak, tolonglah Fatin."-TENGKU ZARUL "Aku akan cuba untuk dapatkan dia semula dan jadikan dia milik aku macam dulu!"-ASHRAFF "Huh! Encik Pendiam la sangat!! Ehh kalau aku tau perangai dia tu macam mana dulu. Dah lama aku rejam dia kat lumpur bendang bapak kau!"~NASUHA Antara tiga jejaka ingin menawan hati Fatin Arissa.Pelbagai rintangan dan badai yang melanda rumah tangga Fatin Arissa buat kali kedua.Rahsia sebenar yang dibongkarkan mampu membawa luka yang dalam pada hati Fatin Arissa.Mampukah Tengku Qalif perbaiki semula rumah tangga mereka yang umpama retak menanti belah?


Rate this story

Share this novel

LIZLI V.
2019-08-27 

Best Citer ni??. Tahniah kepada penulis. Jangan lupa baca novel saya yang terbaru. #TERIMA HATI INI

syafasuha

4 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

MR. BODYGUARD

ORKED

Tan Sri Ilham telah mengupah seorang lelaki menjadi bodyguard kepada anak tunggalnya Seri Haira....

HELAIAN KASIH

AJIB

Aku dan Johan semakin kerap mengulangkaji pelajaran bersama-sama. Davida kini telah berubah....

DUA KALI LIMA

HAZIF HMD

Kenapa? Kenapa, aku harus menyimpan perasaan untuknya sebelum habis perjanjian kami? Kenapa, aku...

TERUKIR CINTA

Winter

1st Romance Written By Winter Tengku Fathia Aleesya terpaksa menjadi PA sementara kepada Tengku...