JALINAN KASIH

FIZAH NADMAH

Romance Completed 4412

4.7 (21 ratings)

Synopsis

Dan masa tu Aryan memberi kucupan di dahiku begitu lama. Ya Allah apa yang sebenarnya telah terjadi kepada suamiku. “ saya Cuma ambil tak kisah pada mulanya sebab saya ingat dia hanya tunjukkan kasih sayang. Tapi selepas itu, dia tidak balik-balik dan telefon pun tak. Saya telefon pun langsung tak dapat. Laporan sudah di buat. Pihak polis pun masih belum menemuinya.” Jelasku. “ mungkin masa itu dia dah tahu yang dia takkan dapat balik ke rumah. Awak ada perasan atau ada tak dia buat kerja yang bagi awak pelik. Ada?” Aku berfikir sejenak. “ tak pula. Erk… kali terakhir awak jumpa dia di mana?” “ masa tu saya jumpa dia di Mall. Keadaan dia masa tu kelihatan ceria. Saya Tanya dia kenapa. Dia kata nak bagi surprise untuk keluarga dia. Jadi saya tak ambil tahu dengan lebih lah.”


Rate this story

Share this novel

syaf
2017-12-15 

best...tapi macam ade kurang...

nurulhs
2017-12-13 

simple je story but best ??????

missdiva
2017-12-10 

mengalir air mata ??

FIZAH NADMAH

9955 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Muslihat Cinta

Eyka Enal

Dr alpa male

Choclatevibes

Bola Bola Cinta

Hida Qistina

Marah Ke Sayang?

Kang Xiungee