Cinta Ini Membunuhku

Lara Saskia

Romance Completed 514

3.7 (10 ratings)

Synopsis

"Shes the one in his heartand no one can have it!!!" ...... Woman was made from the rib of man, She was not created from his head to top him, Nor from his feet to be stepped upon, She was made from his side to be close to him, From beneath his arm to be protected by him, Near his heart to be loved by him. ...... "Fariz, Dila berkorban untuk orang yang Dila cinta tapi Dila tak minta pengorbanan Dila dibalas. Dila tahu hati Fariz. Dila dah bersedia untuk semua ni sekian lama. Dila boleh rasa pengakhiran kisah ini dan ia telah terbukti. Kalau sudah jodoh, Fariz. Walau berpisah sejauh mana sekalipun, berabad lama sekalipun ia tetap akan kembali. Jodoh adalah ketentuan Allah. Kita tak boleh menolak atau menghalang. Kini telah terbukti jooh Fariz adalah Zati. Dila dapat lihat kebahagiaan dalam mata Fariz semasa bersama dengan Zati yang tak pernah Dila lihat semasa fariz bersama Dila. Dila bersyukur sangat sebab Dila sempat tunaikan tanggungjawab Dila untuk menyatukan Fariz dengan Zati,"


Rate this story

Share this novel

Norini Taib
2017-10-20 

bole la...

Guest User
2016-12-23 

TAK BEST LANGSUNG

Wan Rosita
2016-10-22 

ok la.

Lara Saskia

6152 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Suratan Dalam Kebetulan

Shahrin Ezzat

"Amin nak ikut ayah bu.. Amin nak tidur dengan ayah.." Amin merengek dengan ex aku. Aku hanya...

BAHAGIA JULIA

Meena

“Saya tak peduli lah. Nak tahan saya buat apa? Bukan saya yang salah pun. Lagi pun saya tak ada...

TARUHAN SANG HATI

KARTIKA BAYU

" Kenapa?? Kau sudah mengingatkan aku dengan dia ?” Tanya Megat didalam hati. Mata mereka...

Thorn

Suria November

Kita kan kembar. Mana ada. You are my reflection, Thorn. Whenever I see you, I feel like looking at...