TALE OF GUARDIAN: THE SEVENTH GUARDIAN CRYSTAL

Kylerein

Fantasy Series 257

5 (1 ratings)

Synopsis

Tujuh Penjaga Dunia Crystal kini kembali, dilahirkan semula demi menentang kegelapan yang mula bangkit dari bayang. Ryuuraki Zenyoshi salah seorang guardian terpaksa memikul tanggungjawab yang berat di usia remaja. Walaupun begitu dia tetap melakukannya demi memenuhi janji yang telah dibuat olehnya dengan orang yang di sayanginya. Dia mengunci kesemua emosinya supaya tidak hilang kawalan terhadap orang di sekelilingnya disebabkan mereka membenci kehadirannya yang dianggap 'sumpahan' dan pembawa bencana. Kyle sebagai ketua guardian memastikan keadaan sentiasa terkawal. Namun ia bukan semudah yang dia sangkakan kerana Ryuu seorang yang memberontak. Bagaimana dia ingin mengawal Ryuu sedangkan dia seorang yang memberontak? Mampukah Kyle membimbing kesemua ahlinya tanpa membiarkan sesiapa terus tenggelam? 'Sumpahan'? Mengapa 'sumpahan' itu membuatkan kesemua puak benci dengan kehadirannya? "Leave me alone..." - Ryuuraki "Kau tak ada hak nak hukum dia! Dia sedaya upaya lindungi kau semua... Macam ni ke korang balas?!" - Key "Ini demi kebaikan kau, Ryuu. Aku terpaksa guna kekasaran kalau ini berterusan." - Kyle "Sertai aku Ryuuraki. Aku akan menjanjikan kehidupan yang lebih baik dari yang kau ada sekarang ni." - Knightmare


Rate this story

Share this novel

Kylerein

11 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

MAIA

HYERA

Maia sangat luar biasa yang cuba menjadi normal menjadikan dia sakit dan sakit, sehingga suatu hari...

QIERA & HER TWIN FRIENDS

Hala Aqiela

"Fiera! Fiena! mana korang? .... kita jadi bff till jannah tau. Jangan lupa pasal tu " kata...

WORLD "If you wish for it,then I will grant it."

thesalakers

Ketika Wari,seorang gadis 14 tahun sedang berchatting bersama dengan rakan-rakan...

IDGIMA

Murni Natasha

Antara misi,cinta atau perasaan benci yang harus dipertahan kan. Kelu... Kaku Kisah mengenai...