DIA JODOHKU ATAU SEBALIKNYA

Ekin Lee

Romance Series 616

5 (1 ratings)

Synopsis

Nurul Asyiqin- Seorang gadis yang periang dan tidak pernah menunjukkan kesedihannye tetapi dalam kegembiraan ada kisah hitam disebalik senyuman beliau.. Haziq adlil lah yang menerima dia walaupun yang terjadi.. Haziq Adlil-Seorang lelaki yang kaki wanita tapi dia tak tahu kenapa Nurul Asyiqin saja yang boleh membuat hatinya bergetar.. Dia sanggup menerima Nurul Asyiqin seandanya sebab baginya semua orang membuat kesilapan.. "Awak nak tahu satu benda tak?Sebenarnya kan saya dah lama sukakan awak."-Haziq Adlil " Tapi saya tak layak untuk awak sebab saya takda apa yang mampu untuk membahagiakan awak"-Nurul Asyiqin Nak tahu kesudahnya antara cinta Asyiqin Dan Haziq marilah baca selanjutnya di Dia Jodohku Atau sebaliknya


Rate this story

Share this novel

LIZLI V.
2019-08-28 

Best Citer ni* Tahniah kepada penulis.?? Jangan lupa baca novel terbaru saya. #TERIMA HATI INI

Ekin Lee

6 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

BILA AKU JATUH CINTA

DD WAHAB

“Psst tengok tu, dia datang, dialah!,” bahuku dicuik lantas Wani membisikkan sesuatu ke...

HI, CINTA!

rania erika

syazlin nuriasha,perjumpaan kali pertama dengan lelaki itu membuatkan dia tertanya-tanya. siapakah...

HATIKU YANG BERDUSTA

SIS ELISIS

Banyak-banyak dusta di dunia ini, aku berharap agar hatiku ini tidak berdusta, siapa lagi di dunia...

Crush?!

Nursyakilla

Syatilla seorang gadis yang cantik dan jelita sewaktu zaman sekolah sehinggalah gadis itu membesar....