Bekas Kekasih *No full chapter*

Syaz_Sufiy

Romance Series 109977

5 (2016 ratings)

Synopsis

Tak kisahlah jadi bekas pun. Macam luka, walau rasa sakitnya sudah sembuh tetapi bekas parutnya akan kekal, kan? Macam itulah aku dalam hati kau. Aku akan berusaha mempertahankan hubungan kita, bukan hanya sekadar menunda perpisahan. - Afan Nashriq Sentiasa berbisik di bumi, Allah mendengar di langit. Jangan paksa takdir memihak kepada kita. - Ratna Ezzaty. Jom , masuk dalam mimpi Afan Nashriq dan Ratna Ezzaty pulak?


Rate this story

Share this novel

Aslinda Sallehuddin Linda
2021-01-06  3 Replies

yes ..berjaya menjejaki sufiy di wattpad....

ayunifalin (che da)
2021-01-06 

Jom serbu wattpad sufiy baca ni.

AzieDiah
2021-01-02 

dah tamat baca cite ni kt watpad...best sgt3

Syaz_Sufiy

3792 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

HINGGA AKHIR WAKTU

ADEQ NASHA

Hero Pujaan Dinda

hernazulaikaa

HIDUP

Qwennnn

PENANGAN KALI PERTAMA

NOUR-EL SHA