SESUATU TENTANGNYA

KALISA

Romance Completed 715

4.4 (11 ratings)

Synopsis

“Betul ma. Sya dah nekad. Teruskan jer pernikahan Sya dengan Is” kataku nekad. Puan Arfah hanya menggeleng-gelengkan kepalanya. Anak dia ni, suka hati dia jer. Puan Arfah menepuk bahu Sara tanda supaya kawan anaknya itu boleh bawak berbincang perkara itu dengan anaknya. Lalu dia keluar dari bilik itu. “ Kau biar betul AD? Aryan kau tu macam mana?” tanya Sara sebaik sahaja kelibat mama AD hilang. “ Entahlah Sara. Aku pun tak tahu. Lagipun aku rasa dia dah lupakan aku lah” balasku. Actually aku dah give up tunggu Aryan. Tapi sekaranh hampeh. Habuk pun tak ada.


Rate this story

Share this novel

Salina Mohd Seh
2018-07-02 

besttt

mar
2018-04-04 

best

Syuhada Rusli
2018-01-01 

bestttt

KALISA

6150 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

cinta masa silam

syaf

encik adham dan puan maria sangat baik...pada suatu hari kawan encik adham menghadapi...

Takdir kita Bersama.

Berry

Mengisahkan Syaira atau lebih dikenali dengan nama panggilannya 'Aira'.Seorang gadis yang keras...

Cinta Pandang Pertama Di Sekolah Ku

redvelvet32

Kisah seorang perempuan jatuh cinta pada seseorang lelaki yang tidak mencintainya ..walaupun lelaki...

MY LOVE

FIZAH NADMAH

Laluna duduk kembali di tempatnya pagi itu setelah seminggu menghadiri kursus luar daerah. Rasa...