SESUATU TENTANGNYA

KALISA

Romance Completed 4284

4.2 (14 ratings)

Synopsis

“Betul ma. Sya dah nekad. Teruskan jer pernikahan Sya dengan Is” kataku nekad. Puan Arfah hanya menggeleng-gelengkan kepalanya. Anak dia ni, suka hati dia jer. Puan Arfah menepuk bahu Sara tanda supaya kawan anaknya itu boleh bawak berbincang perkara itu dengan anaknya. Lalu dia keluar dari bilik itu. “ Kau biar betul AD? Aryan kau tu macam mana?” tanya Sara sebaik sahaja kelibat mama AD hilang. “ Entahlah Sara. Aku pun tak tahu. Lagipun aku rasa dia dah lupakan aku lah” balasku. Actually aku dah give up tunggu Aryan. Tapi sekaranh hampeh. Habuk pun tak ada.


Rate this story

Share this novel

syod
2020-05-15  1 Replies

good

Salina Mohd Seh
2018-07-02 

besttt

mar
2018-04-04 

best

KALISA

13181 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

TERBAIK UNTUKKU

SARAH AAISHA

COKLAT

A. ZLKHA

TERBAIK UNTUK KITA

A. NASHA

Dari berkawan menjadi kekasih

sya310800