LUKA BELUM SEMBUH

HAZIF HMD

Romance Completed 645

5 (2 ratings)

Synopsis

“Aku tabik springlah tengok kau macam ni. Tak sangka sangat. Tentu ‘dia’ gembira, kan. Makan hatilah dia tengok kau nanti.” Aku faham maksud Syima itu. Sudah pasti ‘dia’ yang dimaksudkannya tadi merujuk kepada Syed Aidil. “Sudahlah, Syima. Aku malas nak ingat pasal dia lagi. Bagi aku, Syed Aidil tak pernah wujud dalam hidup aku. Buang masa saja aku layan mamat berlagak hensem tu.” “Eh, kenapa dengan kau ni. Tiba-tiba aje nak emosional. Bukannya Syed Aidil ke lelaki yang kau puja-puja dulu. Sekarang ni dah berubah hati ke?” Syima masih lagi tidak faham-faham. Sengaja dia ingin menekan aku dalam rahsia perhubungan kami berdua. “Entahlah, Syima. Hati aku ni dah lama mati sejak dia berani hina aku depan kawan-kawan kita dulu. Aku ni macam tak ada maruah dia buat. Aku tak akan maafkan dia, Syima. Kalau dia berlutut kat depan kaki aku sekalipun, jangan harap aku nak terima cinta dia.”


Rate this story

Share this novel

Salina Mohd Seh
2018-03-08 

besttttt

raina syaf
2017-12-30 

cerita dye memang best. cuma klau mahu yg lebih gempak , perlu habiskan dulu cerita ni

HAZIF HMD

6255 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

ASALKAN BAHAGIA

novelis

Cinta tak boleh dipaksa Bahagia tak boleh dibeli Jika kedua duanya saling benci membenci maka...

Biar mimpi itu hilang`

in.mn

Baru je masuk sekolah menengah , dah macam ii dugaan yang dilalui oleh Arina . Iaitu seorang budak...

MIMPI KARTIKA

JUDI HALEEMA

“Tika…” Aku ingin bertanya kepada Kartika tetapi aku melanggar dada yang bidang. Abang Yusri...

PT3 & SPM

ciknovelis

RIANA ADRIANA dan RAYYAN DANIEL ialah dua orang remaja yang berbeza perwatakan. Seorang...