I miss you. Mr. pengawas

SHAF

Romance Series 1536

5 (5 ratings)

Synopsis

Novel mini ini mengisahkan Cik Zafirah Zabbar yang mempunyai personaliti yang sentiasa berubah - berubah selepas kematian Ummi dan Abangnya, Zafril Zabbar. Persahabatan yang ingin dikekalkan oleh Cik Zafirah Zabbar dengan Idrus Naufal tidak seperti dalam rancangannya dan dia yakin sebalik ketentuan - Nya yang mereka aku akan berjumpa kembali di masa akan datang. " Zaf.... aku bagi hadiah ni bukan sebabnya kita takkan jumpa lagi tapi aku nak kau ingat yang aku tetap jadi kawan kau. " , Idrus Naufal. " Idrus, apa kau cakap ni. Macam dah tak nak jumpa aku lepas ni. Kita kan akan jumpa pula nanti bila result keluar. Sayu pula bila aku dengar kau cakap macam tu", Zafirah Zabbar Dalam perpisahan dengan sahabat baik datang pula si teruna datang memikat, Engku Imran Haikal yang merupakan crush masa sekolah menengah dan bertemu kembali bagi membalas cinta Cik Zarifah Zabbar. Adakah Cik Zafirah Zabbar masih menyukai Engku Imran Haikal seperti zaman sekolah menengah ? atau Cik Zafirah Zabbar masih menanti - nanti kehadiran sahabat baik untuk muncul diri setelah sekian lama tidak ketemu ? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Rate this story

Share this novel

zarazara79
2020-04-02 

update lg plzzz

Scarlett
2018-03-03 

Best...

* Hanako 26*
2018-02-18  1 Replies

lagi pun cerita ni tak teruk mana pun.... sambung lah lagi....

SHAF

25 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

ANTARA DUA

LULU

JANGAN MAIN-MAIN DENGAN CINTA

NOUR-EL SHA

Tak Ada Cinta Sepertimu

Zetty Damia

3+1=1

Cik Buwlan