AKHIRNYA BAHAGIA

Miss M

Romance Completed 1390

4 (5 ratings)

Synopsis

“Awak memang sanggup bukan jadi kuli dan alat untuk dia permainkan saya, untuk dia perbodohkan. Saya dah muak diperbodohkan dan dilukai Hafiz. Jadi awak tak perlu nak tolong update status dia pada saya.” “Kalau saya tau dari awal lagi pasal rancangan dia tu, saya takkan biarkan dia buat macam ni.”


Rate this story

Share this novel

Miss A
2017-08-31 

Jom baca 'bukan bonekamu'

Lity solidarity
2017-07-12 

tapi ceritanya tak ada penghujung la...

Nur Daya
2017-07-10 

ringkas, tapi nama watak banyak berubah-ubah..mengelirukan..

Miss M

8371 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SESUATU YANG DIPANGGIL HATI

MERCI MARCHE

Apabila aku buat je keputusan begini, aku dah tak boleh nak intip si dia lagi. Aku juga tak boleh...

cinta dan masa lalu

Rembul kelana

pada suatu senja kami jalan jalan ke perkampungang yang tidak jauh dari kampung kami.tiba," ketemu...

Cinta Seorang Bohsia

NiaTriesya

Dania , seorang bohsia , yang melakukan kegiatan seperti bohsia bohsia yang lain , telah jatuh...

Mencintaimu

Martina Dewi

Bab 1 Malam itu Marina duduk di luar rumah nya menikmati angin malam,segala ingatan nya kembali...