PILIHAN DARI LANGIT

ASHRFF ASHARA

Humor Completed 814

3.9 (10 ratings)

Synopsis

Ayah sudah ambil tempat di kerusi. Ibu pula sejak dari tadi melihat perlakuan dua pasangan itu. Maklumlah dia bukan paham apa yang dia orang tu bercakap. Tapi nampak gayanya siap cubit-cubit pipi semua dah baiklah tu. Ibu baru nak ambil tempat. Datang pula satu suara mencelah. "Lah... semua dah bangun ke?" Semua tersenyum ke arah abang. Ibu pula menepuk kerusi di sebelahnya. " Kira okeylah tu kan? Sudah dikerah tenaga malam-malam buta lepas tu kena tengok drama pulak tu. Nasib...nasib." Keluh abang. Safira memandang abang tajam. Nak kena ni pak cik sorang ni. Nasib baik duduk sebelah ibu kalau tidak. Siaplah aku kerjakan.


Rate this story

Share this novel

LIZLI V.
2019-08-28 

Best Citer ni* Tahniah kepada penulis.?? Jangan lupa baca novel terbaru saya. #TERIMA HATI INI

Umi Hasmie
2017-12-19 

not bad

Guest User
2017-01-03 

best*

ASHRFF ASHARA

6254 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Untuk Dia Yang Selalu Menanti

Sarah Aaisha

Ya Allah, ibu… sayunya hati ini bila mendengar kata-kata maaf dari ibu. Bukankah Kira yang...

Dia Mamat Skema

Nur Minna

Best ke bercinta zaman sekolah? soalnya ingin tahu. maklumlah, Syed Muhammad Khairil Irfan kan tak...

Isteriku Pelajar Popular

Memey Nasir

"Kau jangan ingat aku tak tahu apa-apa lah Niza. Dua hari lalu masa kau kena usir keluar kelas...

Jodoh Kedai Sebelah

Asharaa

"Amboi. Amboi. Encik perfect kita ni. Yang baca novel cinta malam-malam. Awak tu sekarang dalam...