BUKAN CINTA PALSU

ADEQ NASHA

Romance Completed 1553

4.5 (19 ratings)

Synopsis

“Dia takkan suka aku. Kau kena tahu itu!” Yana tidak mahu mengalah. Ah… Afifah tidak memahami. Dia takkan pernah suka aku. “Macam mana kau tahu?” Afifah menyoal. Geram juga dengan Yana ini. Ego. Tapi dia tidak sanggup memarahi sahabatnya itu. Bukan salah Yana pun bila dia berkeras untuk terus membenci Amar. Benar, rasa cinta tu datang di saat kita tak terduga. Dia faham itu. “Dia dah ada awek…” Afifah menarik nafas mendengar jawapan Yana. Ah… dia lupa itu. Amar Asyraf sudah berpunya. Sudah punya kekasih hati yang dia rasakan Yana akan kalah jika dibandingkan dengan Mira, kekasih Amar.


Rate this story

Share this novel

zarazara79
2020-04-01 

update lg plzzz...

Q.U.E.E.N
2018-05-28 

Sorrym Lets read my first novel ' TENGKU HANNAH NAURA'

Tzuyu Twice
2017-11-30 

gitu jer ke?

ADEQ NASHA

7589 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

TERPAUT OLEH MASA

EVA F

“Liya! Listen to me! I know myself very well. And you were the first woman who managed to make me...

cinta blacklist

pena_highlight

cintakan bunga .,bunga akan layu, cintakan manusia, manusia akan mati.. mengisahkan seorang gadis...

BILANG SAJA SAYANG!

AJIB

Orang kata kalau cinta mengaku je lah. Okey! Aku dah mengaku pun. And…

MY QUEEN

IZAZA HAG

Meskipun kaya, dia tidak pernah menjauhi sifat pemurah. Setiap bulan, sekurang-kurangya dua kali...