Cerita Seram Aku
Profile Picture

mrs.leyaa

cerita nie very very very best..love it ??

2019-10-27 16:19:14 Reply

Profile Picture

Sukki

Aku pun ada, alhamdulillah skrg da xda, cuma kdg dpt rasa. Tpi aku klu nmpk, muka drg ni mmg mcm org biasa, xda y seram2, tpi klu nmpk aku automatik x tegur, aku tgok je dg muka serius smpi drg lari dr pndgn aku.

2019-09-28 08:30:55 Reply

Profile Picture

SakuraStar01

Saya pun ada kelebihan tu tapi ada masanya lah.Tapi masa kecil memang selalu nampak 'benda tu'.Kalau sekarang,Kalau suasana bising sangat saya nampaklah 'benda tu'.Keluarga saya memang dah tahu pasal ni.Apapun,Ini kita benar ke?

2019-02-12 15:04:37 Reply

Profile Picture

SakuraStar01

*Apapun,Ini kisah benar ke?

2019-02-12 15:06:48

Profile Picture

zawiyyah06

walaupon banyak perkataan kesat but seronok jugak.

2018-10-28 12:19:00 Reply

Profile Picture

NINA

NINA

2018-10-12 13:11:04 Reply

Profile Picture

NINA

HIHIHI

2019-01-29 01:15:55

Profile Picture

Syahril@NovelPlus

awak nak apa eh dgn nina

2018-10-31 15:07:44

Profile Picture

NINA

NIN

2018-10-12 13:10:59 Reply

Profile Picture

Azriena Az

Bestnye cite ni... Dalam seram ade kelakar... Terbaik ??

2018-09-15 23:19:07 Reply

Profile Picture

Sandra Tiong

ok mesti sambung k.. sy minat cerita seram ni tapi sy ni penakut lah.. btw, selamat hari raya.

2018-06-17 09:28:59 Reply

Profile Picture

Sandra Tiong

best la.. cerita lah lagi

2018-06-16 14:35:49 Reply

Profile Picture

Raden Ami

tgah2 raya susah sikit nk mnulis.. ramai pulak org beraya.. in shaa allah.. setel je semua sy smbung okay.. thanks sebab sudi bminat bace cerita sy ^_^

2018-06-16 15:22:19

Profile Picture

Raden Ami

seremm dan kelakar.. kita sama laa awak.. sudi2 ke platform sy utk baca hijab terbuka ye gaiss.. it's True Story

2018-06-08 15:07:38 Reply

Profile Picture

Sandra Tiong

ooo du ka dia.. ada sy baca best lah.. tabah betul awak.. hihi klau sy mesdi tertekan dah lah orang x percayakan awak...

2018-06-17 09:47:49

Profile Picture

Raden Ami

boleh ke platform sy utk bace hijab terbuka ye awk... baru2 mnulis.. harap okay laa

2018-06-16 15:23:40

Profile Picture

Sandra Tiong

awak pun sama.. cerita lah pengelaman awak...

2018-06-16 14:38:30