MANJA
Profile Picture

azariah omar

best sangat cerita ni..good job sis

2020-11-24 13:36:37 Reply

Profile Picture

waneyzack

Alhamdulillah.. Terima kasih azariah omar.. Tq sudi singgah baca MANJA... Muaahhh muahh muaahhh..

2020-11-25 00:34:50

Profile Picture

shani

best doh cerite ni

2020-11-22 14:46:39 Reply

Profile Picture

waneyzack

Terima kasih shani.. (^_-)

2020-11-22 15:40:12

Profile Picture

jamilahalwi

tahniah. cerita yg menarik. moga diberikan ilham yg baik2 utk karya mendatang.

2020-11-21 21:45:00 Reply

Profile Picture

waneyzack

Amin.. Terima kasih jamilahalwi.. (^_-).. Terima kasih atas doanya..

2020-11-22 15:40:47

Profile Picture

Maz

cerita ni dah elok kt situ dah... yg penting ad bonus episod oklah kot manja junior ad adik plak manis junior ke hehhehehehe

2020-11-21 18:51:48 Reply

Profile Picture

Maz

kan....betul la tu.... cukup dah episod tu xyah tambah2.... kalu nak tambah bonus manis junior je hehehehhehe

2020-11-22 22:22:05

Profile Picture

waneyzack

Hahaha.. Bukan apa maz.. Takut kelaut.. Hihihihi..

2020-11-22 15:41:24

Profile Picture

Anisa Rose

best sgt² cerita ni.. suka sgt.. best pulak nama manis n manja kan.. sweet sgt.. good job writer.. cerita yg menarik..

2020-11-21 15:30:12 Reply

Profile Picture

waneyzack

Alhamdulillah.. Terima kasih anisa.. (^_-)... Terima kasih sebab suka dengan karya waney.. Tq.tq.tq..

2020-11-22 15:42:18

Profile Picture

denny

Best la crita ni sis. Hrp ii ada sambungan. Good job sis. Semoga terus berkarya??

2020-11-20 22:44:19 Reply

Profile Picture

waneyzack

Terima kasih denny... (^-^).. Terima kasih sudi singgah baca MANJA.. Sambungan.. :-P kita sambung novel baru lah.. Boleh?

2020-11-20 23:01:36

Profile Picture

Lya Mizi

buat la manja 2 pulak sis,sambung yg bekas mak mentua dia dgn bekas madu dia tu,sbb dua2 tu kn mcm xpuas hati lgi dekat inas..huhuu,xblh moveon la dgn manja manis nie

2020-11-20 11:19:09 Reply

Profile Picture

waneyzack

Hihihihi.. Special chapter.. InshaAllah.. Kalau ada nanti.. Waney buat.. Tapi jangan tggu.. Tak janji bila

2020-11-22 15:43:04

Profile Picture

Lya Mizi

sis buat special chapter..hehee..pliisss pliss pliss

2020-11-21 09:46:46

Profile Picture

waneyzack

Waney bukan apa.. Kalau sambung nnt.. Jd kelaut lya.. Itu better stop sebelum semuanya kelaut..

2020-11-20 18:20:35

Profile Picture

shani

seronok cerita ni xnak buad ke manja 2 sronok laa????

2020-11-20 01:20:30 Reply

Profile Picture

waneyzack

Hihihihi shajelaa.. Jangan la.. Buntu dah ni.

2020-11-20 18:19:56

Profile Picture

SignorinaRoselle

best cerita ni ^-^ jemput singgah ke book baru saya "Bahagia Yang Dicari'

2020-11-20 00:56:04 Reply

Profile Picture

Norazlen Tompang

Rindu kat manja Dan manis

2020-11-17 17:55:39 Reply

Profile Picture

waneyzack

Hihihihi.. InshaAllah bln depan kalau tak ada halangan.. Waney akan publish novel baru.. (^-^)

2020-11-20 01:01:41

Profile Picture

Norazlen Tompang

Sebb da tamat masih merindu hahaha...

2020-11-18 17:13:27

Profile Picture

waneyzack

Hihihih.. Rindu... Alamak nk buat mcm na ni.. Dah tamat da MANJA.

2020-11-18 17:10:10