The Revenge Of Love
Profile Picture

Midah Yusop

Tahniah...

2020-03-28 13:20:32 Reply

Profile Picture

Sharifah Izzatul Haziyah

nak sambungan. sbb tergantung lah. ermmm.

2020-03-28 02:07:01 Reply

Profile Picture

Ebomayoi

ada novel baru tak?....@ awk nak sambung lgi cete ni...

2020-03-22 09:14:21 Reply

Profile Picture

Anisa Prayet Anis

tahniah... awat dh tamat... mcm blm hbs babaknya

2020-03-21 01:49:15 Reply

Profile Picture

Miss Ieraa

Novel nie kalau buat drama korea mesti popular punya drama tu nanti,tambah2 kalau Kai yang berlakon.

2020-03-19 01:48:08 Reply

Profile Picture

Yuldiz Zehra

Jemput baca novel saya berjudul "lelaki untuk di sewa'. Tajuk nampak cringe sikit... Tapi banyak pengajaran bakal menyusul dalam novel ni. #supportpenulisbaru . Terima kasih

2020-03-17 16:54:46 Reply

Profile Picture

Jannah Arisha

Yuldiz zehra.. Knpa aku x blh bca bkh smpai bab 3 je.. Coin dh bli

2020-03-31 17:20:43

Profile Picture

Sharifah Izzatul Haziyah

alaaaa buat lah sambungan. nak juga tahu spa yg dtg rumah kai tu.

2020-03-12 13:34:51 Reply

Profile Picture

Nurulduha

besttt.. buat sambungan lg please.. si jackson masih hidup

2020-03-05 19:37:59 Reply

Profile Picture

Nurulduha

besttt.. buat sambungan lg please.. si jackson masih hidup

2020-03-05 19:37:56 Reply

Profile Picture

RABI'ATUL MARDHIAH

Best cerita ni, jom singgah baca novel horror “SUARA”

2020-02-25 18:33:59 Reply