Prolog...

Naira Hasya berlari2 anak masuk ke lif,dia ingin segera masuk ke pejabat.Pagi tadi dia terlajak tidur.Sampai mamanya,Puan Sri Karina mengejutnya pun dia tidak sedar.."Mati lah aku...Macam mna klau Dato' Sri Jaafar dh msuk office...mati la akuu!"Rengus Hasya.
Ketika pintu lift terbuka....dia terus meluru keluar....Semasa dia ingin memasuki pintu pejabatnya...ada soarang lelaki telah melanggarnya....dia jatuh terjelepok di tepi pintu...Lelaki itu berlalu pergi tanpa meminta maaf...."Kurang ajinomoto betul la mamat ni!" Rengus Hasya sambil membetulkan tudung nya yang senget.
"Hoi..Cik abang...awak perasan tak yang awak da langgar saya tadi.."Laung Hasya.
"Perasan."Jawab lelaki itu sepatah.Hasya perasan matanya tidak berkelip memandang Hasya.
"Dahtu...awak tak reti nak minta maaf?"Tanya Hasya sambil menjegilkan matanya.
"Sorry".Katanya ringkas sambil berlalu pergi....Geram jer Hasya melihat mamat selenga ni.


~~Dalam pejabat DATO' SRI JAAFAR~~

"Assalamualaikum Dato' Sri.Kenapa panggil saya?"Tanya Hasya sejurus masuk ke bilik Dato' Sri Jaafar...merangkap sebagai bosnya.
"Duduk lah dulu."Pelawa bosnya.
"Takpela Dato'.Saya banyak lagi kerja nak buat."Tolaknya sopan.
"Awak tak tahu kan,kenapa saya panggil awk?"Tanya Dato' Sri Jaafar...Hasya hanya menggeleng
"Saya nak memperkenalkan awk dengan anak saya...merangkap bakal CEO SYARIKAT BAKTI JAYA....Rizzzz msuk!" Katanya tegas.

Ternganga mulut Hasya apabila melihat anak Dato' Sri Jaafar yg akn mnjadi CEO nya.Rupa2nya si mamat selenga tuuu...

"Riz, perkenalkn ni Naira Hasya....personal accisten kamu.."Kata-kata bosnya membuat kn Hasya benar2 trkejut....