BAB 1

mari lah baca , aku nak cerita zaman aku dulu dulu .... masa kecik kecik aku ni banyak pakwe , pakwe tak ada lah hensem , cuma ada 24jam chat dengan aku , macam aku kata aku ni cepat suka orang , orang chat sweet je mesti jatuh cinta , biasalah kecik lagi teringin nak pakwe untuk bersweet , siapa tak teruja ada pakwe kan , pagi malam chat , call , kekadang dapat pakwe dekat dekat , kekadang dapat pakwe jauh , dulu kan terkenal dengan facebook , wechat kan hahaha

facebook ? ramai pakwe pakwe fake yang aku kenal , woooo hensem hensem belaka , dp gambar hitam putih , pakai cermin mata , tangkap gambar senget senget , wechat pun sama , cinta monyet memang lah kann hahaha , dulu pun muka comot comot , tudung senget , baju sikit sikit nak kotor , kasut lagi ha jangan cerita , mana reti jaga kebersihan , lepak je tahu , perangai pun ganas ganas , biasalah darah ikut mak , jenis yang panas baran beb tapi hati cepat cair

ehhhh bip bip telefon berbunyi . " eh nad lah " , " assalamualaikum maiiii , aku kat luar rumah ni , cepat lah keluar , pekak ke apa tak guna punya kawan " .. dengan pantas nya mai bangun dari katil terus lari turun tangga untuk ke pintu rumah , cepat cepat tarik tudung dekat sofa dan intai dekat langsir , nak tengok betul ke tu nad ke jambalang yang datang malam malam ni , * buka pintu * " woi mai , kau nak berapa lama aku berdiri kat luar rumah kau yang sunyi sepi ni , kau duduk dalam gua ke , nak dekat setengah jam aku panggil " - nad , " eh nad , maaf lah aku tak dengar do , aku kat bilik , bilik aku kat atas pastu aku tengah fokus baca novel sebab tu tak dengar , tapi apahal kau panggil aku malam malam macam ni ha ! " - mai , " eh mai , maaflah hehehe aku bosan sebab tu aku datang rumah kau , eleh rumah aku nun situ je , jom lepak , jom lah " - nad , " aah ye lah ye lah , jap aku siap siap , kau lepak lepak lah dulu kat luar rumah aku , alang alang sapu sikit hahahaha " , " cis kau , aku punya lama tunggu kau , cepat lah siap " - marah nad