Generic placeholder thumbnail
Malu-Malu Kucing

Mox

4.4

Ultimate Novel Pass

Humor | Completed

18043 Views

Datin itu menarik tangankku, berderau darah aku melihat susuk tubuh manusia di sebelah aku. Dia menghadiahkan senyuman manis buatku, terasa nak pengsan. Aku mengengam jari Nini, dia memang wajahku yang tidak tentu arah. Apakah ni hanya satu kebetulan dalam hidup aku sering berjumpa dengan orang yang telah menyakitkan hatiku. Selepas acara memotong kek selesai, kami diperkenalkan dengan anaknya. "Saya Hairul Aizam,nice to meet you." Memberikan senyuman manis buat aku sekali lagi. "Saya Hani Karmila." "Awak kita ni macam dah di takdirkan bersama betul tak?" Lelaki ini dah bersuara, dulu masa kat rumah aku bukan main diam lagi. "Ye ke saya tak rasa macam tu pun ,maafkan saya nak kesitu kejap." View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

blythe

sorry erm nak promote cerita "kasih melissa,rindu awak separuh nyawa". oky tuh je

25/08/2018 04:55 PM

Profile Picture

J. Leslie

^_^

08/07/2018 04:13 PM

Profile Picture

Norini Taib

besttt

14/12/2017 08:56 PM

Rate