Generic placeholder thumbnail
MUSUH YANG AKU CINTAI

MINA

4.6

Free

Romance | Completed

5124 Views

Aku mengambil tempat yang telah Liza tinggalkan sebentar tadi. Dari situ aku mencuri pandang ke arah Liza yang sedang berbincang dengan mamat itu. Tapi aku tahu dia pasti kutuk aku depan Liza sebab nampak sangat gayanya yang tak puas hati tu. “Hish, apalah kau ni Yana. Kenapa kau berkasar dengan Faris tu? Tak baiklah buat macam tu.” ujar Liza yang baru melabuhkan punggungnya setelah berbicara dengan mamat yang melanggar aku tadi. “Liza, kau ni di pihak yang mana? Kau kena ingat Liza, aku ni kawan baik kau bukan mamat tu!” View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

namy657

tolong sambung cerita ni please

14/04/2019 09:55 AM

Profile Picture

Haysia Run

Tlg sambung cerita ni ??

19/02/2019 08:19 PM

Profile Picture

Cinta Sejati

ok aq dh habis baca. tapi aku xboleh bg komen lah sebab jalan cerita dia tergantung. Tunggu penulis novel update la bru aq boleh komen. Yg pasti 3 novel yg aq baca sebelum ni. hanya 1 novel je yg pling aq suka sgt2. novel bila model masuk kampung, best korng kena baca novel ni. mencairkan hati si pembaca.

29/01/2019 07:18 PM

Rate