Mr.Hot Sedingin Aisberg

S.N

Romance Series 257759

4.9 (5533 ratings)

Synopsis

1st story by SN Status: Completed (Editing in progress) Warning:You have to be mature enough to read this story. Plagiarism are forbidden, copyright reserved. Genre: Romantic, Mystery & Humor. Berkahwin dengan En.Hot yang sedingin Aisberg bukanlah sesuatu yang indah. Kerena jodoh mereka dipertemukan. Buat hati Seri Ayuni gila bayang. En.Hot pula berjodoh dengan Seri Ayuni bukanlah keinginannya. Hatinya milik seseorang yang Pasti bukan Seri Ayuni. Hati Seri Ayuni telah dicuri pada hari pertama pertemuan mereka. Namun Tengku Zein Luftman? "Awak..." sapa Seri Ayuni. Suara kenalah bagi sehabis menggoda. Mama bilang En.Hot orangnya manja. Sepi. Aik En.Hot tidur dah ke? Seri cuba lagi. "Awak..." kali ni kasi meleret seikit. Hahaha "Hmm." Uit En.Hot jawab la. Seri makin teruja. Seri melihat penampilan dirinya. Ok! cun. Walaupun rasa macam tak berbaju. Tapi mama cakap ini petua untuk pikat suami. So... "Kalau saya panggil awak abang, boleh?" pinta Seri. Seri duduk bersebelah Zein yang tika itu sedang baring terlentang dengan mata tertutup dan tangan kanan berada diatas dahi. Please say yes. Zein memandang tunak mata Seri pelik. "No. Im not your brother. Shooh..." Namun bila pandang tubuh Seri Ayuni air liurnya ditelan berkali-kali. Lingerie! Dah serupa model baju tidur aku tengok. Merah pula. Wajah Zein membahang. Pantas matanya dibawa memandang arah dinding bilik. Mendung terus wajah Seri. Namun dia tak mudah berputus asa. Seri harus menukar personaliti dirinya bila berhadapan Zein Luftman a.k.a En.Aisberg hanya untuk merebut hati sang suami. Misinya untuk mencairkan hati En.Aisberg memang satu cabaran untuknya dan dia suka. Semua pujukan dan godaan seri Ayuni ditepis hebat oleh Tengku Zein Luftman. Walau pun semakin hari hati Zein bagai dicuit dengan tingkah Seri yang kadang kala nakal tahap menggoda. Dapatkah kehangantan cinta Seri Ayuni membakar hati Zein Luftman? Atau memang Zein Luftman bukan untuknya... Date Published: 22.01.2017 Date Completed: 16.03.2019


Rate this story

Share this novel

Ewer Fatihah
2020-07-08 

klu sy ialah seri, sy pun pening nk pilih siapa, semua hot terhangat di pasaran... hahaha. Tp klu la Seri kenal Aryan dlu mgkin dia akan pilih Aryan, Aryan sweet sgt, hansem mcm lee min ho. hikhikhik

Fiza Afiza
2020-07-08 

ssh la klau dua2 ego..hihi

Cik M
2020-07-07 

Whatever it is...Cik M tetap setia jugak la dgn #ZeinSeri ... dah rasa mcm takleh nk tukar dah..haishhh.. okay...ku tunggu Next chapter...

S.N

3229 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Lelaki tidak dikenali

Nurzahirah Zahirah

Nama ku Ariana Kalisha binti Syahrif. `Saya terpaksa putus dgn awk Ariana,saya mintak maaf salah...

HOPELESS ROMANTIC

AJIB

Riffah baru sahaja keluar dari tandas. Itulah rutinnya selepas loceng rehat berbunyi. Dia...

suami manja ku

zumayyah

.kat luar ganas..tapi melangkah masuk ke rumah..manja tahap dewa..

cinta si lelaki

nana????????

lelaki yang selalu membuli budak perempuan di sekolah awan sari nanusia 122240...