Generic placeholder thumbnail
Mr.Hot Sedingin Aisberg (C)

S.N

4.9

Free

Romance | Completed

435360 Views

1st story by SN - Status: Complete (Editing) Warning:You have to be mature enough to read this story. Plagiarism are forbidden, copyright reserved. Genre: Romantic, Mystery & Humor. Berkahwin dengan En.Hot yang sedingin Aisberg bukanlah sesuatu yang indah. Kerena jodoh mereka dipertemukan. Buat hati Seri Ayuni gila bayang. En.Hot pula berjodoh dengan Seri Ayuni bukanlah keinginannya. Hatinya milik seseorang yang Pasti bukan Seri Ayuni. Hati Seri Ayuni telah dicuri pada hari pertama pertemuan mereka. Namun Tengku Zein Luftman? "Awak..." sapa Seri Ayuni. Suara kenalah bagi sehabis menggoda. Mama bilang En.Hot orangnya manja. Sepi. Aik En.Hot tidur dah ke? Seri cuba lagi. "Awak..." kali ni kasi meleret seikit. Hahaha "Hmm." Uit En.Hot jawab la. Seri makin teruja. Seri melihat penampilan dirinya. Ok! cun. Walaupun rasa macam tak berbaju. Tapi mama cakap ini petua untuk pikat suami. So... "Kalau saya panggil awak abang, boleh?" pinta Seri. Seri duduk bersebelah Zein yang tika itu sedang baring terlentang dengan mata tertutup dan tangan kanan berada diatas dahi. Please say yes. Zein memandang tunak mata Seri pelik. "No. Im not your brother. Shooh..." Namun bila pandang tubuh Seri Ayuni air liurnya ditelan berkali-kali. Lingerie! Dah serupa model baju tidur aku tengok. Merah pula. Wajah Zein membahang. Pantas matanya dibawa memandang arah dinding bilik. Mendung terus wajah Seri. Namun dia tak mudah berputus asa. Seri harus menukar personaliti dirinya bila berhadapan Zein Luftman a.k.a En.Aisberg hanya untuk merebut hati sang suami. Misinya untuk mencairkan hati En.Aisberg memang satu cabaran untuknya dan dia suka. Semua pujukan dan godaan seri Ayuni ditepis hebat oleh Tengku Zein Luftman. Walau pun semakin hari hati Zein bagai dicuit dengan tingkah Seri yang kadang kala nakal tahap menggoda. Belum pun Seri Ayuni sempat mendapat hati Zein, Tengku Munirah muncul kembali. Dia seakan-akan menuntut janji lama. Siapa Tengku Munira dihati Tengku Zein Luftman? Dapatkan Seri bertahan tika Mengetahui Siapa Tengku Munira dihati Mr.Hot sedingin aisberg itu? Dapatkah kehangantan cinta Seri Ayuni membakar hati Zein Luftman? Atau memang Zein Luftman bukan untuknya... Date Published: 22.01.2018 Date Completed: 16.03.2019 View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Siti Asma

banyak sedih but happy ending.....

21/04/2019 01:41 PM

Profile Picture

Siti Asma

bestnyaa....

21/04/2019 01:40 PM

Profile Picture

Afiqah Iylia Ab Halim

Best..best..best..mood romantik tu terbawa-bawa sampai keluar..hihi..

20/04/2019 06:20 PM

Rate