Generic placeholder thumbnail
My Future

msrRabbit

4.7

Free

Fantasy | Completed

4600 Views

Selalunya orang akan kata masa depan akan musnah hanya disebabkan hal kecik atau remeh tapi aku seorang yang tidak rasa macam tu sebab aku tahu masa depan selalunya cerah bagi setiap orang tak kira sesiapa pun..Diana Atau nama manjanya "Nana" selalu tak tahu hala tujunya hingga dia hilang arah tetapi pada satu ketika dia terjumpa ngn seorang gadis yang menunjukkan hala tujunya tapi dia masih keliru adakah dia nampak akan masa depannya??Persahabatan nya kukuh dengan gadis misteri itu dia banyak mengajar erti kehidupan dalam dirinya...Gadis misteri itu selalu membantu Nana mencari masa depannya...Tapi tak dijangka Hanya disebabkan satu peristiwa persahabatan mereka goyah..Adakah Nana akan mendapat masa depannya dan menyelamatkan persahabatan ngn gadis misteri itu?? View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Hazzel

hahaha msrRabbit you make me smile>_< comel dowh crta ni. tambah2 kan lagi karya ya.. nanti kalau ada jang lupa bagitahu.. baru kali ni berpeluang nak baca sampai habis^_^

10/11/2018 08:36 AM

Profile Picture

NanaDiana

Wahai kakak ku tersayang (achia ii) bila nk smbung novel mu niiii?? kata buat khas untuk aku tpi tergantung huaaaa report kat ken haaaaa ayokkkkk

02/11/2018 11:14 AM

Profile Picture

Ranz Kyle

Best...

19/10/2018 12:22 AM

Rate