Generic placeholder thumbnail
My Future

msrRabbit

4.8

Free

Fantasy | Series

3057 Views

Selalunya orang akan kata masa depan akan musnah hanya disebabkan hal kecik atau remeh tapi aku seorang yang tidak rasa macam tu sebab aku tahu masa depan selalunya cerah bagi setiap orang tak kira sesiapa pun..Diana Atau nama manjanya "Nana" selalu tak tahu hala tujunya hingga dia hilang arah tetapi pada satu ketika dia terjumpa ngn seorang gadis yang menunjukkan hala tujunya tapi dia masih keliru adakah dia nampak akan masa depannya??Persahabatan nya kukuh dengan gadis misteri itu dia banyak mengajar erti kehidupan dalam dirinya...Gadis misteri itu selalu membantu Nana mencari masa depannya...Tapi tak dijangka Hanya disebabkan satu peristiwa persahabatan mereka goyah..Adakah Nana akan mendapat masa depannya dan menyelamatkan persahabatan ngn gadis misteri itu?? View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

ery

best..ada smbungan lagi x..nak tahu apa jd kat nana & kwn2nye.

09/08/2018 05:13 PM

Profile Picture

msrRabbit

Done Update..Enjoy,:-)

02/08/2018 07:09 PM

Profile Picture

Carloslisa Carloslisa

hai msrRabbit novel awak ni sangat terbaik...dan menarik membuat pembaca novel tertunggu-tunggu...smbung plezz..dh tak sbar ni nak bca....msrRabbit ni lah novel membuat hati gelisah ni mhu tunggu apa yg terjadi pda diaorang. .^_^.

02/08/2018 12:25 AM

Rate