Generic placeholder thumbnail
BELLA LUNA

THIRA JONO

5

Free

Romance | Series

27429 Views

Dalam kehidupan, Tuhan kirim ujian tanda kasih dan mungkin peringatan. Tuhan hadirkan seseorang terkadang untuk membahagiakan. Namun, dalam kebahagiaan pasti dibaluti dengan kedukaan yang mungkin menguji perasaan. Saif Ayoub... Lelaki pertama yang ikhlas mencintai. Lelaki pertama yang bermulut puaka dia kenali, tetapi sebenarnya dia berhati nuraini. lelaki itu selalu ada bila Bella dirundung pilu. "Bulan terangkan malam kerana Tuhan yang arahkan bulan untuk terangkan Malam. Sama macam you, Tuhan hadirkan you untuk temani I dalam kedukaan." - BELLA LUNA Saat mereka mula menzahirkan rasa cinta, satu perjanjian yang sudah terpatri di antara Bella Luna bersama Mummy mula menjerat dia dalam permainan yang dia ciptakan sendiri. "Aku menyesal kenal kau. Kenapa kau sanggup jadi racun yang menghancurkan lepas kau dah jadi madu yang memaniskan? Sepatutnya aku tak payah tolong kau! Sepatutnya aku tak payah bersusah payah korbankan masa depan aku demi kau. Aku tak sangka kau ni pendusta cinta." Kerana Saif Ayoub rasa tertipu diperangkap dalam jerat percintaan. Kini, dia menjadi lelaki pendendam. Namun, perasaan Bella Luna terhadap lelaki itu pula mula dibebani dengan rindu yang mendalam. Masihkah ada ruang untuk Bella Luna andai dendam yang menyapa diri Si jejaka? Andai dia untukku, Dekatkan hatiku dengannya... View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Fadzilah El

apelah yg bakal terjd lps ni kan thira...moga yg baik2 je yer

2019-11-17 15:40:28.0

Profile Picture

Shafiza Alang

sambung lgi...

2019-11-16 02:23:06.0

Profile Picture

Fadzilah El

alahai...x sabarnya nak tunggu next chapter. update cpt2 sikit yer thira

2019-11-14 08:19:51.0

Rate