Generic placeholder thumbnail
IBU, AYAH MAAFKAN AKU!

Mirah

3

Free

Romance | Completed

385 Views

“Bila benda ni jadi?”soal Yana dengan kekecewaan. Nak cakap apa lagi. Nasi dah jadi bubur. “Err…Yuni tak ingat.” jawabnya sambil mengesat air mata. “Akak nak tanya jujur ni. Yuni dah buat benda tu banyak kali ke baru sekali? Betul ke lelaki tu si Azran tak guna tu?” Mukanya hanya menghadap lantai. Takkan nak cakap yang dia dah buat benda tu banyak kali. Yang pasti lelaki itu memang Azran. Yana mengurut dada. Kebisuan adiknya menjawab segalanya. Adiknya memang sudah jauh terpesong. “Akak nak jumpa Azran.”hanya itu yang diucap Yana. “Nak buat apa? tak payahlah kak.”cepat sahaja Yuni menahan. “Dia dah buat benda tak senonoh pada anak dara orang takkan nak diamkan diri je. Akak nak bincang dengan dia. Yuni mesti kahwin dengan Azran tak guna tu.”putus Yana. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Nur adriana Batrisya

Macam Sikit Tergantung..

29/07/2017 02:13 PM

Rate