Generic placeholder thumbnail
DI MATAMU

THIRA JONO

5

Free

Romance | Series

40689 Views

Kau ingat senang-senang ke aku nak bencikan dia? kau ingat aku ini jahat sangat ke? kau takkan pernah tahu apa hatiku.. kau takkan rasa apa yang aku rasa.. derita, bahagia hanya aku yang rasa! ***** Macam mana ya nak jatuh Suka kalau hati sudah menaruh ke hati yang lain? Dimata aku dia seorang yang kejam. Takkan nak jatuh suka dengan si Firaun? Ergh, tak kuasa! lebih baik jatuh Cinta dengan Amsyar si Bidadara Dunia. ***** "Oh kau cakap aku gila? habis yang engkau punya perangai macam firaun 2.0 kau tak sedar? Adik kau tu autisme tau apa salahnya layan dia baik-baik!" -AFIQAH ADDIN "Aku ni jahat orang boleh nampaklah Din! tapi lelaki yang kau tergila-gila tu harap muka je macam Ahli Syurga, tapi perangai dia lebih hina dari lelaki yang kau rasa Pendosa Dunia." -QIDIR aku di matamu bagaikan kaca, yang mampu leraikan bahagiamu. aku di matamu mungkin hanya pisau, yang hanya mampu menikam jiwamu. aku dimatamu bagaikan barah, yang hanya mampu menyakitimu. UPDATE: 21 MAY 2019 WARNING: Plagiarism are forbidden, copyright reserved!! View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

ACHIK

jemput baca novel achik "HATI YANG TELAH KAU CURI",tq

24/08/2019 09:56 PM

Profile Picture

Mazlina Tamizi

byk pengorbanan yg thira terapkan dlm nie.. akhirnya manusia yg brtopengkan syaitan dpt kesan maz puas hati sgat dgn Hasnain yg brmulut longkang tu dah dia tangkap... dia sepulih kali x layak pon utk zinnirah..kasian adib.. dn bdak² lain yg jdi mngsa. Thira temukan jodoh untk delisha dgn Qidir... nmpk mcm delisha yg htr kata² yg menenteram kan hti tu..bt Qidir dlm diam.. ..bahagia ja dgar... Amsyar pla utk Addin... kasian dua org tu tepaksa mnnggung cinta yg x kesampaian... . .

23/08/2019 08:52 AM

Profile Picture

Aida aisyida075

Rasanya gadis misteri yg hantar bekal pd Qidir tu Athirah kn..Amsyar dgn Addin.. Qidir dgn Athirah.. Klu btul tekaan sya give me 5..hihihi..cpat bongkarkan kejahatan Hasnain.. Meor Aidan plak dgn Zinnirah..

19/08/2019 07:23 PM

Rate